J-music

Ετικέτες

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Core pride-UVERworld (Ao no exorcist op1)




                                         "Core Pride"
sei o uke  sorezore ga jinsei o ouka  nou no back box o shiru  sore wa kou ka? 
your limit line o subete ryouga  saa ikou ka  fumidasu  sore wa kyou da

yappa hibi wa ika sen  kou  sotsunaku konashite'cha no no 
stop  nagare o mikiwamena  mazu mono to mo sezu ikou ze  here we go

todokanu mono ya kagiri aru mono ni  atsuku naru mune o osaetsukeru no wa 
rikai mo sezu  osaetsukeyou to shite kita 
kirai de  yurusenakatta  ano otonatachi to onaji jan ka yo

dou shitatte  kanawanai esoragoto darou ga 
mune o moyasu hi wa dare ni mo kese ya shinai 
sora kara furu kuroi ame ga  kono mi o nurashi furiyamanaku to mo 
mada kesase wa shinai kono mune no hi  sore ga "Pride"

yohou-doori ni furidashita ame  yosou ijou ni nakama wa atsumatta 
otagai no hibi ya shourai no hanashi de  atsuku natte naguriai ni natta

juugo no koro mo fuan kara nogareru you ni 
onaji you na koto de naguriatta koto omoidashite 
omae ga waraidasu kara  kawatte'nai na...tte  ore mo fukidashita n da

sou yatte iji hatte  funbatte ikite'nakucha jikan no nagare sae mo kowaku naru 
hontou ni naguru beki aite wa  sonna jibun daro 
tada ima wa maketakunai  jibun ni makenai "Pride"

Stop  nagare o mikiwamena  mazu mono to mo sezu ikou ze  here we go 
Stop  nagare o mikiwamena  mazu mono to mo sezu ikou ze  here we go

dou shitatte  yappa hitori no yoru wa  jibun no koto sae mo wakaranaku naru 
sonna ore to wakariaou to shite kureru kimi ga iru nara  motto tsuyoku nareru

mou dou nattatte ii  kakkou warukutatte ii 
shinimonogurui de mirai o kaete yaru 
dou shitatte  kaerenai unmei da to iwarete mo 
mada ore wa kawareru  jibun de kaete miseru

kore ga  sou "Pride" sorezore no basho de...

madamada kieruna  kokoro no hi o 
mada wasuretakunai  mune no atsusa o 
madamada kieruna  kokoro no hi o 
madamada ikeru zo  ikeru zo


Oh baby my pride!


                             "Υπερηφάνεια της καρδίας"

Γεννημένος στον κόσμο,ο καθένας απολαμβάνει την δική του ζωή,ανακαλύπτει το μαύρο κουτί στο κεφάλι του...Είναι αυτό μακαριότητα;
Το σημαντικό είναι να ξεπερνάς τα όρια σου.Πάμε;Κάνε ένα βήμα και ξεπέρνα τον εαυτό σου,σήμερα!


Αλλά τι πρέπει να κάνουμε με τις μέρες μας;Το να προσπαθείς να ζεις αλάνθαστα είναι ένα μεγάλο λάθος.
Σταμάτα!Παρατήρησε προσεκτικά την ροή του κόσμου!Αγνόησε οτιδήποτε άλλο και πάμε!


Αν προσπαθήσω να καταπνίξω την καρδιά μου,η οποία καίγεται σχετικά με πράγματα τα οποία είναι ανεπίτευκτα ή περιορισμένα, πως είμαι διαφορετικός από αυτούς τους ενήλικες,απ'τους οποίους έχω περιφρονηθεί και που ποτέ δεν θα τους συγχωρήσω για την συνεχή τους απόπειρα να με καθηλώσουν στα τυφλά χωρίς καν να καταλαβαίνουν το γιατί;


Δεν έχει σημασία το τι κάνω,προφανώς θα παραμείνει για πάντα ένα άπιαστο όνειρο το οποίο δεν θα γίνει ποτέ αληθινό,αλλά η φλόγα που καίει την καρδιά μου δεν μπορεί να βραχεί από κανέναν.
Ακόμα και αν η μαύρη βροχή που πέφτει από τον ουρανό με διαβρέχει ολοκληρωτικά και δεν σταματάει,ποτέ δεν θα επιτρέψω την φλόγα στην καρδιά μου να σβήσει.Αυτό, είναι η "υπερηφάνεια" μου.

Άρχισε να ρίχνει,όπως ήταν προβλεπόμενο.Ακόμα περισσότεροι σύντροφοι απ'όσους περίμενα,έχουν συγκεντρωθεί εδώ γύρω.
Ενώ μιλούσαμε ο ένας για τις ημέρες και το μέλλον του άλλου, παθιαστήκαμε και αρχίσαμε μια αψιμαχία.

Θυμηθήκαμε πως επίσης αψιμαχούσαμε κατά τον ίδιο τρόπο,τότε, όταν ήμασταν μόνο 15,ως μέσο,για να ξεσπάσουμε τα άγχη και τις δυσκολίες μας,γέλασες και είπες, "Δεν έχεις αλλάξει και πολύ..." Έτσι κατέληξα να ξεσπάω επίσης σε γέλια.

Αν δεν σταθούμε πεισματικά στις θέσεις μας όπως αυτό,ακόμα και η ροή του χρόνου θα γίνει ένα τρομακτικό πράγμα.
Ο μόνος αληθινός αντίπαλος τον οποίο πρέπει να χτυπήσω είναι πράγματι ο υπερήφανος εαυτός μου.
Αλλά ακόμα,δεν θέλω να χάσω τώρα.Έχω την υπερηφάνεια να μην χάνω απ'τον εαυτό μου.

Σταμάτα! Παρατήρησε προσεκτικά την ροή του κόσμου!Αγνόησε οτιδήποτε άλλο και πάμε!
Σταμάτα!Παρατήρησε προσεκτικά την ροή του κόσμου! Αγνόησε οτιδήποτε άλλο και πάμε!

Δεν έχει σημασία το τι κάνω,όταν είμαι μόνος την νύχτα,γίνομαι ακόμα ανίκανος να καταλάβω τον εαυτό μου.
Όταν είσαι μαζί μου,και προσπαθούμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον,τότε είμαι σε θέση να γίνω πιο ισχυρός.

Δεν με ενδιαφέρει πως πάνε τα πράγματα,και δεν με ενδιαφέρει αν θα φανώ ξενέρωτος,θα προσπαθήσω απεγνωσμένα να αλλάξω το μέλλον μου.
Ακόμα και αν είπα,ότι το πεπρωμένο μου είναι αμετάβλητο χωρίς να έχει σημασία τι κάνω,εγώ μπορώ ακόμα να αλλάξω, και θα σου αποδείξω,ότι μπορώ να αλλάξω τον εαυτό μου.

Είναι αυτό,αυτό ακριβώς, η "υπερηφάνεια",το μέρος για το κάθε ένα.

Δεν χάνεται ακόμα,η φλόγα στην καρδιά μου.
Δεν θέλω να ξεχάσω ακόμα,την ζέστη στο στήθος μου.
Δεν χάνεται ακόμα,η φλόγα στην καρδιά μου.
Μπορώ ακόμα να συνεχίσω,και έτσι προχωράω.

Μωρό μου η υπερηφάνεια μου!


1)http://www.youtube.com/watch?v=nx-vNMY5it4

2)http://www.youtube.com/watch?v=wo0lc2PtjIE (Live)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου