J-music

Ετικέτες

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

In my world-ROOKiEZ is PUNK'D(ao no exorcist op2)

                                                            "In my world"

Dark side in my heart is 
nuguisarenai kako no kanashimi 
It's alright  kokoro ni mo nai 
Blaster hanachi  te o nobashita 
my life  kirihanashita 
gakubuchi no naka nagameru you ni 
sonzai shoumei  issai mou nee 
karoujite tamotsu jibun jishin
sakete toorenai michi wa  itsu kara ka konna datta 

soshite dare mo inaku natta...
unmei nante kuso kurae 

yarikirenakute cry for pride 
ah, ah, ah, alone in my world 
hibiku ai no uta 
yuganda sekai  magatta negai 
kuzuresatte iku risou to ashita 
haite suteru hodo ni taikutsu datta 
good bye precious life
Dark cloud in my heart is 

harewatari michi ni hikari wa sashita 
Let's fight  osore wa nai 
moroha no tsurugi furikazashita 
my life  hitorikiri ja nai 
nakama no koe ni michibikareru hou ni 
sonzai shoumei  issai koutei 
tokihanatta jibun jishin
sakete toorenai michi wa  itsu datte konna datta 

mayoi wa kiete naku natta...
unmei nante kuso kurae 

gamushara ni natte try for pride 
ah, ah, ah, alone in my world 
kikoeru ai no uta 
hizunda sekai  todokasu negai 
yowane nante mon wa nigiritsubushita 
haite suteru hodo ni taisetsu datta 
it's my precious life
unmei nante kuso kurae 

yarikirenakute cry for pride 
ah, ah, ah, alone in my world 
hibiku ai no uta 
yuganda sekai  magatta negai 
kuzuresatte iku risou to ashita 
haite suteru hodo ni taikutsu datta 
good bye precious life
unmei nante nurikaete 

kizu darake ni natte try for pride 
ah, ah, ah alone in my world 
sore de mo ai o utau 
hizunda sekai  todokasu negai 
kizukiagete'ku kizuna to ashita 
haite sutete mo kekkyoku taisetsu na n da 
it's my precious life

                                                      "Στον κόσμο μου"
Είναι μια σκοτεινή πλευρά στην ζωή μου.
Μία λύπη απ'το παρελθόν την οποία δεν μπορώ να σβήσω.
Είναι εντάξει.Στην πραγματικότητα δεν δίνω δεκάρα. 
Εξαπέλυσα τον εκτοξευτήρα μου και άπλωσα το χέρι μου.
Ξέκοψα την ζωή μου απ'τον εαυτό μου,
έτσι ώστε να μπορώ να κοιτάζω μέσα στο κάδρο της φωτογραφίας.
Ωστόσο,εκεί,δεν υπάρχει απόδειξη της ύπαρξης μου,
και μπορώ μετά βίας να προστατεύσω τον εαυτό μου.

Για μια στιγμή το μονοπάτι το οποίο απέφευγα και είμαι ανίκανος να διασχίσω,έχει γίνει σαν αυτό.
Και τότε,όλοι εξαφανίστηκαν από αυτό.

Πεπρωμένο μπορείς να φας σκατά και να ψοφήσεις.
Αν δεν μπορώ να επιτύχω κάτι, θα κλάψω για την υπερηφάνεια.
Μόνος στον κόσμο μου,
αντηχεί μια άρια αγάπης.
Πράγματα όπως ο παραμορφωμένος πραγματικός κόσμος,αντεστραμμένες ευχές,
ή τα ιδανικά και το αύριο,τα οποία κατέρρευσαν,
έχουν γίνει τόσο ανιαρά που θέλω να τα πετάξω μακριά.
Αντίο,πολύτιμη ζωή.

Ένα σκοτεινό σύννεφο μέσ'την καρδία μου,
την ξεκαθαρίζει και το μονοπάτι μου φωτίζεται από φως.
Ας παλέψουμε,χωρίς κανέναν φόβο,
με ένα δίκοπο σπαθί να πάλλεται από πάνω μας.
Η ζωή μου δεν είναι τόσο μοναχική,
αφού καθοδηγούμαι απ'τις φωνές των συντρόφων μου.
Με την απόδειξη της ύπαρξης μου να επιβεβαιώνεται,
απελευθερώνω τον εαυτό μου.

Το μονοπάτι το οποίο απέφευγα και ήμουν ανίκανος να διασχίσω ήταν πάντα σαν αυτό.
Τώρα οι δισταγμοί μου έχουν διαλυθεί ολοκληρωτικά...

Πεπρωμένο μπορείς να φας σκατά και να ψοφήσεις.
Θα γίνω ένας ριψοκίνδυνος παλαβός και θα κλάψω για την υπερηφάνεια.
Μόνος στον κόσμο μου,
μπορώ να ακούσω μια άρια αγάπης.
Πράγματα όπως ένας παραμορφωμένος κόσμος,ευχές που εκπληρώθηκαν,

ή αδύναμες γκρίνιες,τα έχω ήδη διαλύσει με τα χέρια μου.
Τα περισσότερα τα οποία πέταξα μακριά,τόσο πιο πολύτιμα έγιναν.
Είναι η πολύτιμη ζωή μου.

Πεπρωμένο μπορείς να φας σκατά και να ψοφήσεις.

Αν δεν μπορώ να επιτύχω κάτι,θα κλάψω για την υπερηφάνεια.
Μόνος στον κόσμο μου,
αντηχεία μια άρια αγάπης.
Πράγματα όπως ένας παραμορφωμένος πραγματικός κόσμος,αντεστραμμένες ευχές,
ή τα ιδανικά και το αύριο τα οποία κατέρρευσαν,
έγιναν τόσο ανιαρά που θέλω να τα πετάξω μακριά.
Αντίο,πολύτιμη ζωή.

 Θα χρωματίσω πάλι απλά το πεπρωμένο μου.

Ακόμα και αν είμαι καλυμμένος από πληγές,θα προσπαθήσω για την υπερηφάνεια.
Μόνος στον κόσμο μου,
τραγουδάω ακόμα για την αγάπη.

Πράγματα όπως ο παραμορφωμένος κόσμος,ευχές που εκπληρώθηκαν,
ή οι δεσμοί και το μέλλον που ξεκινάμε να χτίσουμε και να σταθεροποιήσουμε,
είναι ακόμα πολύτιμα,στο τέλος ακόμα και αν θα τα έχω πετάξει μακριά.
Είναι η πολύτιμη ζωή μου.



 Ζητώ συγνώμη για ορισμένες άσχημες λέξεις,αλλά αφού έτσι έλεγε το τραγούδι δεν ήθελα να το 

αλλάξω,επίσης ζητώ συγνώμη για τα μικρά γράμματα,υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις 
γραμματοσειρές και αν επέλεγα την λίγο μεγαλύτερη τα γράμματα θα ήταν υπερβολικά μεγάλα.
Τέλος ευχαριστώ την φίλη μου Λήδα που με βοήθησε στην μετάφραση. 

http://www.youtube.com/watch?v=DIz23tAEZaE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου