J-music

Ετικέτες

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Konnichiwa!

   Konniciwa! Watashi wa namae Kurisutin...Που θα πει: Γεια σας! Ονομάζομαι Χριστίνα. Είμαι 16 χρονών και όπως σίγουρα έχετε καταλάβει λατρεύω τα anime και κάθε τι Ιαπωνικό. Από μουσική προτιμώ την Nu metal,metal,rock, techno goth και γενικά τραγούδια από anime.
   Μέχρι πρόπερσι δεν είχα ιδέα τι είναι τα anime παρ' ότι έβλεπα από πολύ μικρή χωρίς να το ξέρω! Για παράδειγμα έβλεπα Pokemon,Sailor Moon, Digimon, Yu gi oh  και τα περνούσα για απλά παιδικά. Αρχικά,αφού έμαθα τι είναι, δεν ήθελα να δω anime,οι λόγοι πολλοί και διάφοροι,αλλά ο πειρασμός ήταν μεγάλος,οπότε το Πάσχα του 2012, είδα το πρώτο εις γνώση μου anime και έπειτα κατέληξα να γίνω μια φανατική otaku.
    Σχετικά με τον χαρακτήρα μου μπορώ να πω πως είμαι ιδιαίτερα συναισθηματική,ευαίσθητη, οξύθυμη, υπομονετική, επίμονη, κατακρίνω ο,τι θεωρώ άδικο, υπερασπίζομαι τις απόψεις μου και δεν τις αλλάζω για κανέναν, δεν καταδέχομαι να γίνω πρόβατο κανενός και μπορώ να γίνω πολύ επιθετική άμα κάποιος προσπαθεί να μου επιβάλει τις απόψεις του αγνοώντας τις δικές μου! Αλλά αρκετά με μένα...
   Τέλος,για να μην σας κουράζω άλλο, θέλω να σας ενημερώσω για το περιεχόμενο του blog μου...
Σε αυτό το blog θα γράφω για anime, θα ανεβάζω τραγούδια (Ιαπωνικά) τα όποια θα μεταφράζω και βλέπουμε για ο,τι άλλο προκύψει.
   Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

2 σχόλια:

  1. Polu wraio blog emploutismeno,swstes plhrofories!Epishs dinei ena pneuma empistosunhs efoson mporoume na mathoume gia ton dhmiourgo kai ligo gia thn zwh tou.Polu wraio blog sunexise to :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή